Ke Udara

{{nowplay.song.artist}}

{{nowplay.song.track}}

Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

Cerita Kedai Kopi

Haniz Zalikha Kongsi Resipi Mudah Di Instagram

Kata orang, wanita cantik ni ramai yang tak pandai masak.. Eh! Belum cuba belum tahu kan?

Oleh Ezaura Rafe. Sumber Instagram Hanis Zalikha 

 

Kata orang, wanita cantik ni ramai yang tak pandai masak.. Eh! Belum cuba belum tahu kan? Nah ini salah seorang selebriti yang memang cukup pakage, dah la cantik, baik hati malah pandai jaga anak. Untung sangat siapa suaminya tu kan. Siapa lagi kalau bukan Hanis Zalikha yang merupakan seorang pengacara, pelakon, model dan seorang ibu..

 Dalam banyak-banyak perkara yang dikongsi di laman sosial Keknis ni, ramai yang tertarik dengan resipi yang ditunjukkan dalam Instagram Haniz Zalikha..Nak tengok apa yang dimasaknya? Jom tengok kat bawah ni..

 

 

 

#ChefKeknis version of Korean Fried Chicken

A post shared by Hafiiz Rashid (@hafiizrashid) on

 

 

 

🐙 my sambal paste : Cili Kering Rebus + Belacan + Udang Kering. #CecampakOTD

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on

 

 

P/s : Nak tengok lagi? Boleh ke instagram Keknis ya.. :) 

 

*Layan THR Gegar menerusi dengargegar.thr.fm

 

Filled Under :

Menarik

  • {{related.category}}

    {{related.name}}

     {{related.DocumentPublishFrom | date:"dd MMMM yyyy h:mma"}}