Ke Udara

{{nowplay.song.artist}}

{{nowplay.song.track}}

Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

#Trending

Hati-Hati Bila Masuk Kereta

Korang mesti tak akan jangka kalau ada binatang berbisa masuk dalam kereta kan.

Oleh Ezaura Rafe. Sumber Ting Jackie

 

Korang mesti tak akan jangka kalau ada binatang berbisa masuk dalam kereta kan. Ye lah, pintu kereta dah kunci, apa lagi yang boleh masuk kan. Tapi korang perlu berhati-hati jugak, sebab ada je tempat dari bawah kereta yang binatang ni boleh masuk. Tak percaya kan, tengok gambar kat bawah ni..

Lepas ni korang perlu berhati-hati la ya, periksa keadaan kereta sebelum korang masuk, selain daripada periksa keadaan sekeliling. 

18342348_1028861497244752_3109992611311714020_n.jpg

18423868_1028861477244754_5182926523314121006_n.jpg

18423727_1028861517244750_1455160439758397411_n.jpg

 

 

 

*Layan THR Gegar menerusi dengargegar.thr.fm

 

Filled Under :

Menarik

  • {{related.category}}

    {{related.name}}

     {{related.DocumentPublishFrom | date:"dd MMMM yyyy h:mma"}}